مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:502021-06-29ورزشي

همان 8 نفر همان 8 میلیون یورو


فدراسیون فوتبال ایران با ریاست مهدی تاج چنین درخواستی را غیر واقعی توصیف و عنوان کرد مبلغ حق فسخ فقط سه ماه دستمزد است و ویلموتس قرارداد را خوب نخوانده است.

- مشخصا این هشت نفر همان هشت نفر قبلی هستند که روند رسیدگی به پرونده شان با اخلال روبه رو شد.

تفاوت اما در این است که به غیر از یک نفر از آنها که این روزها به عنوان سرپرست در فدراسیون فوتبال مشغول به کار است، بقیه سمت رسمی در فدراسیون ندارند و این بار رسیدگی به پرونده آنها نمی تواند تهدیدی برای فدراسیون فوتبال از سوی فیفا به همراه داشته باشد.

روزنامه شرق نوشت: کابوس قراردادی که فدراسیون فوتبال ایران با مارک ویلموتس بلژیکی بسته انگار تمامی ندارد؛ بعد از پاییز 98 که او قراردادش را با ایران به صورت یک طرفه فسخ کرده تا همین الان، هر آن انتظار می رود که فدراسیون فوتبال ایران اعلام ورشکستگی کند! ماجرا مربوط به قرارداد ننگینی است که مهدی تاج، رییس سابق فدراسیون فوتبال ایران، با ویلموتس بلژیکی بست.

آن زمان، او و رفقایش در فدراسیون، با کتمان واقعیت و هشدار هر روزه رسانه ها، خبر می دادند مبلغ قراردادی که با ویلموتس بسته شده به مراتب کمتر از قراردادی است که با کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران، بسته شده است؛ دروغی بزرگ که بعد از فسخ قرارداد این مربی بلژیکی تازه زوایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همان 8 نفر همان 8 میلیون یورو

همان 8 نفر همان 8 میلیون یورو