مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:552021-06-29ورزشي

نیمه کاره ماندن سالن ورزشی نابینایان یزد به دلیل نبود بودجه


مجمع سالانه هیئت ورزش های نابینایان استان یزد با حضور رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان برگزار شد و مسائل ورزشکاران نابینای استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا توجه به آسیب پذیر بودن این قشر، سعی کردیم از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم که شاهد استقبال خوبی از جامعه نابینا و کم بینا بودیم و امیدواریم این مسیر تداوم یابد.

نیمه کاره ماندن سالن ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد به دلیل عدم تخصیص بودجه مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این نشست گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ، در استان یزد نیز همانند سراسر کشور، تمام رشته های ورزشی تحت تاثیر قرار گرفت اما بر اساس توانایی های استانی و ظرفیت های ورزشکاران شاهد اجرای برنامه های مختلف بودیم.

مسعود شریعتی افزود: آگاهی و آموزش های مختلف برای مربیان، داوران و دست اندرکاران و مسئولان مرتبط با ورزش نابینایان و کم بینایان باید به صورت مستمر انجام شود و در صورت نیاز نیز مربیان افزایش پیدا کنند و فضای مورد نیاز این بخش نیز تهیه و ایجاد شود.

شریعتی ادامه داد: در بحث جایگزین کردن برخی از رشته ها برای نابیایان و کم بینایان نیز باید توجه ویژه شود تا علاقمندان بیشتری برای همگانی کردن ورزش برای این قشر حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه کاره ماندن سالن ورزشی نابینایان یزد به دلیل نبود بودجه

نیمه کاره ماندن سالن ورزشی نابینایان یزد به دلیل نبود بودجه