مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:002021-06-29سياسي

تدوین سند ملی مهارت تا اشتغال «سربازان»


فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح از تدوین سند ملی مهارت تا اشتغال کارکنان وظیفه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در سی و هفتمین جلسه کمیسیون دائمی مهارت آموزی کارکنان وظیفه با بیان اینکه امروز یکی از مهمترین مشکلات جامعه و مردم بیکاری و معیشت است که مقام معظم رهبری به این موضوع تاکید دارند اظهار داشت: رؤسای قوای سه گانه، رییس جمهور منتخب، فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح نسبت به اشتغال جوانان دغدغه دارند، جوانانی که در کسوت سربازی، دفاع مردمی و نیروهای مسلح مردم پایه را پی ریزی و تحقق می بخشند باید برای اشتغال آنان پس از سربازی فکر اساسی کرد و یکی از زمینه های تحقق این کار ، تربیت سرباز ماهر و حرفه ای است.

سردار سپهر با اشاره به اینکه باید از ظرفیت نیروهای مسلح و دستگاههای اجرایی کشور برای رفع موانع و مشکلات اشتغال استفاده کرد، تصریح کرد: سرباز حرفه ای کسی است که در ضمن خدمت مهارت های مختلف را یاد بگیرد و توانمندی لازم را برای ورود به بازار کار کسب کند.

وی گفت: ما می خواهیم با تحقق شعار ورود سرباز، خروج سرباز ماهر و حرفه ای ضمن فراهم کردن محیط جذاب و با نشاط در حین خدمت سربازی، 8 سال پس از خدمت در کنار سرباز منقضی خدمت قرار بگیریم تا زمینه اشتغال وی را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند ملی مهارت تا اشتغال «سربازان»

تدوین سند ملی مهارت تا اشتغال «سربازان»