مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:002021-06-29اقتصادي

اجرای طرح کاداستر در سطح 55 میلیون هکتار اراضی ملی و دولتی


اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی در سال 99 حدود 120 درصد نسبت به مجموع 5 سال ماقبل آن رشد داشته است.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، معاون حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی در سال 99 حدود 120 درصد نسبت به مجموع 5 سال ماقبل آن رشد داشته است، گفت: در سال 99 طرح کاداستر یا حدنگاری اراضی ملی و دولتی در سطح نزدیک به 55 میلیون هکتار اجرا شد.

رضا افلاطونی خاطر نشان کرد که از سال 93 تا پایان سال 98 طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی در سطح 38 میلیون هکتار به اجرا درآمد.

وی در همین حال تعامل، همگرایی و اقدامات مشترک میان سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به عنوان متولی اراضی ملی و دولتی، سازمان امور اراضی متولی اراضی کشاورزی و سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان متولی مالکیت در کشور را از دلایل جهش در اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی دانست.

افلاطونی افزود: تعامل این سه سازمان منجر به تدوین یک دستورالعمل سه جانبه کاداستر اراضی ملی، دولتی و کشاورزی شد که به امضای رؤسای سه سازمان رسید و به استان ها ابلاغ شد و در نتیجه همه سه دستگاه در سطح استان ها با هم تعامل کردند.

وی درباره هزینه اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی اظهار داشت: به طور متوسط هر هکتار کاداستر اراضی ملی و دولتی بین 4 تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاداستر در سطح 55 میلیون هکتار اراضی ملی و دولتی

اجرای طرح کاداستر در سطح 55 میلیون هکتار اراضی ملی و دولتی