مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:152021-06-29اقتصادي

هزینه 500 میلیارد تومانی ذوب آهن برای خرید پساب های شهرهای اطراف


معاون بهره برداری و عضو هیأت مدیره ذوب آهن اصفهان گفت: در حال حاضر شرکت ذوب آهن اصفهان حدود 500 میلیارد تومان برای خرید پسآب شهرهای اطراف سرمایه گذاری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن، مهرداد تولاییان درباره برنامه های این شرکت برای کاهش میزان مصرف آب اظهار کرد: شرکت ذوب آهن اصفهان با برنامه ریزی و اجرای پروژه های مختلف توانسته است با وجود افزایش میزان تولیدات خود، میزان مصرف آب را کاهش دهد، این اتفاق در پروژه های متعدد شرکت با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و تغییر تجهیزات روی داده است.

معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان افزود: تبدیل ایستگاه ریخته گری قدیمی روسی به ایستگاه ریخته گری با تجهیزات ایتالیایی یکی از این پروژه های مذکور است که توانست مقدار قابل توجهی از مصرف آب این شرکت را کاهش دهد.

عضو هیأت مدیره ذوب آهن اصفهان با اشاره به دیگر پروژه های این شرکت در جهت کاهش میزان مصرف آب تصریح کرد: نگاه مدیران شرکت ذوب آهن به آب، یک نگاه ریالی نیست زیرا آب موضوعی است که اگر نباشد، کارخانه نمی تواند به تولید خود ادامه دهد، بنابراین زمانی که آب نیست، شرکت مجبور است برای خرید آن، مبالغ هنگفتی را پرداخت کند؛ در نتیجه این شرکت تلاش دارد تا با اجرای پروژه های خود، اساس نیاز تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 500 میلیارد تومانی ذوب آهن برای خرید پساب های شهرهای اطراف

هزینه 500 میلیارد تومانی ذوب آهن برای خرید پساب های شهرهای اطراف