مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:202021-06-29اقتصادي

4 راهکار ساده برای تبدیل کردن یک تلویزیون معمولی به هوشمند


تلویزیونی که هم اکنون در منزل دارید، چه مدلی دارد؟ آیا امکان اتصال به اینترنت دارد و یا تصاویر را با قدرت رزولوشن بالا تماشا می کنید؟ همچنین ممکن است برای اولین بار قصد خرید تلویزیون داشته باشید و از تنوعی که در بازار وجود دارد شگفت زده شوید.

- تلویزیونی که هم اکنون در منزل دارید، چه مدلی دارد؟ آیا امکان اتصال به اینترنت دارد و یا تصاویر را با قدرت رزولوشن بالا تماشا می کنید؟ همچنین ممکن است برای اولین بار قصد خرید تلویزیون داشته باشید و از تنوعی که در بازار وجود دارد شگفت زده شوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام دیجی کالا، در هر حالت، باید این نکته را یادآوری کنیم که تلویزیون ها که نقش و جایگاه مهمی در فراهم کردن اوقات سرگرمی برای ما دارند، روز به روز در حال پیشرفته تر شدن هستند و تلویزیون های معمولی قدیمی چندان مجال رقابت با آنها را ندارند، مگر آنکه آنها را به تجهیزات هوشمند، مجهز کنید؛ راهکاری که در این مقاله بررسی شده است.

اگر شما نیز علاقمند به هوشمند کردن تلویزیون معمولی خود هستید، این مقاله می تواند اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار دهد.

1.

پورت HDMI خریداری کنید رابط HDMI که مخفف High definition multimedia interface است، به معنای رابط چندرسانه ای با کیفیت بالاست و به کمک آن می توانید تصاویر و صدا را با کیفیت قابل قبولی انتقال دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 راهکار ساده برای تبدیل کردن یک تلویزیون معمولی به هوشمند

4 راهکار ساده برای تبدیل کردن یک تلویزیون معمولی به هوشمند