مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-29سياسي

روایت یک بازمانده


«موضوع بحث درباره رییس جمهور بعد از بنی صدر بود و آقای بهشتی توضیح دادند که با توجه به عزل بنی صدر و توصیه امام بر عدم ریاست جمهوری روحانیون در بین نیروهای سیاسی آقای رجایی که امتحان خود را در نخست وزیری هم پس داده، - موضوع بحث درباره رییس جمهور بعد از بنی صدر بود و آقای بهشتی توضیح دادند که با توجه به عزل بنی صدر و توصیه امام بر عدم ریاست جمهوری روحانیون در بین نیروهای سیاسی آقای رجایی که امتحان خود را در نخست وزیری هم پس داده، گزینه خوبی برای ریاست جمهوری است.

شهید بهشتی این صحبت را می کرد که انفجار اتفاق افتاد.

انفجار هم همراه بود با جرقه، موج انفجار و آتش که صورت ها و دست ها را سوزاند.

میزها و صندلی ها هم بعضا روی سر افتاد که باعث حفاظت سر و صورتشان از سقوط سقف شد و برخی به این علت زنده ماندند و 27 نفر مجروح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: ساعت 20:45 شب دفتر حزب جمهوری اسلامی واقع در خیابان سرچشمه تهران با انفجار دو بمب در سالن جلسات این حزب منفجر شد که در نتیجه آن آیت الله سیدمحمد بهشتی به همراه 73 نفر دیگر از افراد حاضر در جلسه به شهادت رسیدند و 26 نفر نیز زخمی شدند.

فردای آن روز مشخصات افراد اعلام و معلوم شد چهار وزیر، چند معاون وزیر، 27 نماینده مجلس و جمعی از اعضای حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک بازمانده

روایت یک بازمانده