مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-29دانش

عملکرد وزارت علوم در راهبری مدیریت سبز


مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارائه گزارشی جامع، عملکرد وزارت علوم در راهبری مدیریت سبز را تشریح کرد.

- مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارائه گزارشی جامع، عملکرد وزارت علوم در راهبری مدیریت سبز را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جمشید اسماعیلی، مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم در خصوص فعالیت های گروه راهبری مدیریت سبز به ارائه گزارشی در این زمینه پرداخت.

اسماعیلی اظهارداشت: با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور، دستورالعمل مدیریت سبز در دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری تدوین و در مردادماه سال 1395 به کلیه دانشگاه ها، موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری با شاخص های کنترل سیستم های حرارتی، برودتی و تهویه مطبوع، استفاده از فناوری های پاک و انرژی های تجدید پذیر، حمل و نقل، مدیریت پسماند، مدیریت مصرف آب، کنترل سیستم روشنایی، کنترل تجهیزات اداری و نحوه استفاده از آن ها، مدیریت میزان مصرف کاغذ و اقلام مصرفی و فرهنگ سازی و توسعه مدیریت انرژی ابلاغ شد.

وی در خصوص تشکیل شورای راهبری مدیریت سبزگفت: تقریباً درتمام دانشگاه ها شورای راهبری مدیریت سبز مطابق با این دستورالعمل، تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد وزارت علوم در راهبری مدیریت سبز

عملکرد وزارت علوم در راهبری مدیریت سبز