مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-29بين الملل

تنش لفظی شدید میان ترامپ و فرمانده آمریکایی بر سر نحوه سرکوب اعتراضات


رییس جمهور سابق آمریکا در جلسه ای محرمانه با رییس وقت ستاد مشترک ارتش این کشور درباره نحوه سرکوب اعتراضات علیه نژادپرستی پلیس، وارد جدال شدید لفظی شده و با الفاظ توهین آمیز یکدیگر را خطاب قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس محتویات کتاب صادقانه، ما قطعاً این انتخابات را بردیم به نوشته مایکل بندر خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال ، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و ژنرال مارک میلی رییس وقت ستاد مشترک ارتش آمریکا، در تابستان 2020، بحث های بسیار پرتنشی در خصوص نحوه رسیدگی به اعتراضات مرتبط با بی عدالتی های نژادی داشتند.

وبگاه اکسیوس نیز که نسخه هایی از کتاب فوق را مشاهده کرده، گزارش کرد که در زمانی که ترامپ به دنبال استناد به قانون شورش بود تا از طریق آن بتواند با استقرار ارتش و نظامیان گارد ملی در سراسر آمریکا، معترضان به رفتارهای خشونت بار و نژادپرستانه پلیس را سرکوب کند، تلاش کرد تا میلی را به عنوان کارزار نظامی مقابله با اعتراضات علیه خشونت و نژادپرستی پلیس که بعدها به آشوب تبدیل شد، مسئول کند.

اکسیوس بخش هایی از این کتاب را منتشر کرد که در آن نوشته شده بود: ترامپ که با (بیل) بار [ دادستان کل کشور] و [ وزیر دفاع مارک ] اسپر و میلی در اتاق بررسی اوضاع نشسته بود، ادعاها درباره خشونت (در کشور آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش لفظی شدید میان ترامپ و فرمانده آمریکایی بر سر نحوه سرکوب اعتراضات

تنش لفظی شدید میان ترامپ و فرمانده آمریکایی بر سر نحوه سرکوب اعتراضات