مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-29پزشكي

شیوه نامه بهداشتی برای داوطلبان کنکور


رییس مرکز بهداشت استان البرز در آستانه برگزاری آزمون سراسری کنکور در سایه کرونا به داوطلبین این ماراتن در قالب چند توصیه رعایت اصول بهداشتی را گوشزد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شهاب مستوفی ، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز، در آستانه برگزاری توصیه کرد و گفت: توصیه می شود داوطلبان در تمامی مراحل قبل، درحین و بعد از آزمون ماسک استفاده نمایید و از دست زدن به ماسک پرهیز کنید؛ از ماسک های فیلتردار استفاده نکنید و یک یا چند عدد ماسک اضافه همراه داشته باشید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه حضور در هیچ تجمعی به صلاح نیست، افزود: هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان و عوامل آزمون فاصله مناسب (حداقل 1.

8 متر) را حفظ کنید؛ در این مدت داشتن محلول کوچک ضدعفونی مناسب ضروری و لازم است قبل و بعد از آزمون دست های خود را ضدعفونی نمایید.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه قبل از خوردن و آشامیدن دست ها را ضدعفونی کنید و زمان خوردن و آشامیدن را به حداقل برسانید تا مدت زیادی بدون ماسک نمانید، یادآور شد: سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درها و شیرآلات سرویس بهداشتی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه بهداشتی برای داوطلبان کنکور

شیوه نامه بهداشتی برای داوطلبان کنکور