مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-29سياسي

امام جمعه کرج: 5 یا 6 دروغگو در رسانه، اذهان عمومی مدیریت می شود


رییس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر جدی گرفتن امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی تصریح کرد: توسط پنج یا 6 نفر دروغگو در رسانه، - رییس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر جدی گرفتن امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی تصریح کرد: توسط پنج یا 6 نفر دروغگو در رسانه، اذهان عمومی مدیریت می شوند.

نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج تاکید کرد که در مبارزه با فساد نباید در خصوص هیچ دستگاه و نهادی استثنا و تبعیضی صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه روابط عمومی دادگستری استان البرز، آیت الله حسینی همدانی روز سه شنبه در نشستی با مسوولان قضایی البرز به مناسبت هفته قوه قضاییه با بیان اینکه مسوولان کشور نباید خود را از حساب کشی معاف بشمارند افزود: به این منظور با فساد در هر جا و هر مسند برخورد یکسان باید صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: در واقع اساس کار مجموعه قضایی این است که باید با رعایت مقررات و ضوابط، جلب روزافزون اعتماد مردم، اطلاع رسانی به افکار عمومی، وظایف بسیار حساس خود در تحقق عدالت و حفظ تأمین حقوق و امنیت مردم را با قاطعیت و قدرت ادامه دهد.

حسینی همدانی با بیان اینکه کارها باید آن قدر دقیق انجام و جلو بیفتد تا موجب اعتماد روزافزون مردم شود افزود: یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: 5 یا 6 دروغگو در رسانه، اذهان عمومی مدیریت می شود

امام جمعه کرج: 5 یا 6 دروغگو در رسانه، اذهان عمومی مدیریت می شود