مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-29اجتماعي

آقای ظاهرا مسئول! حرف نزدن هم بلد نیستی؟


این روزها داغدار از دست دادن دو خبرنگار عزیز کشورمان هستیم و آنچه تحمل این رنج - که بزرگ تر از شانه هایمان شده - را سخت تر می کند نوع مواجهه مسئولان امر با این حادثه است؛ - این روزها داغدار از دست دادن دو خبرنگار عزیز کشورمان هستیم و آنچه تحمل این رنج - که بزرگ تر از شانه هایمان شده - را سخت تر می کند نوع مواجهه مسئولان امر با این حادثه است؛ حادثه ای که سایه سنگین بی تدبیری آنان بر سرش هست و باقی خواهد ماند.

معصومه نصیری از سردبیران تحریریه ایسنا در ادامه یادداشت خود نوشت: بازتکرار سخنان ارشدترین مسئول سازمانی که میزبان خبرنگاران این حادثه بوده یعنی رییس سازمان حفاظت محیط زیست و بی تفاوتی عجیب و دور از منطق مدیریتی و انسانی او در این زمینه، دیگر دردی از جامعه رسانه ای و خانواده داغدیده این دو عزیز دوا نمی کند اما ضرورت توجه به فرامتن توسط مدیران را بیش از پیش روشن و گوشزد می کند.

این جمله را بارها شنیده ایم که اگر حرف زدن بلد نیستی، حرف نزدن هم بلد نیستی؟ حال اگر این موضوع با بی تدبیری و سوءمدیریت و اظهارات خلاف واقع مدیر مربوطه همراه شود، یعنی ما با یک خلاء جدی مدیریتی - تربیتی - روانشناختی مواجهیم؛ مدیرانی که بیش از بررسی دقیق و آشنایی با اتمسفر حاکم بر افکار عمومی در بازه های زمانی مختلف، برای فرار از پاسخگویی و ارائه ادله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای ظاهرا مسئول! حرف نزدن هم بلد نیستی؟

آقای ظاهرا مسئول! حرف نزدن هم بلد نیستی؟