مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-29سياسي

لزوم توجه به نقش کلیدی جوانان در چله دوم انقلاب


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به لزوم توجه ویژه به جایگاه جوانان در چله دوم انقلاب، نقش جوانان ذیل بیانیه گام دوم انقلاب را بسیار مهم و کلیدی خواند.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به لزوم توجه ویژه به جایگاه جوانان در چله دوم انقلاب، نقش جوانان ذیل بیانیه گام دوم انقلاب را بسیار مهم و کلیدی خواند.

رضا نقدی در آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به سالروز شهادت شهدای 7تیر و هفته قوه قضاییه پرداخت واظهار کرد: شهید آیت الله بهشتی مجتهدی متفکر و پرورش یافته اسلام ناب محمدی(ص) و برآمده از مکتب اصیل عاشورای حسینی بود و بی جهت نیست که امام راحل عظیم الشان(ره) از او به عنوان خار چشم دشمنان اسلام یاد می فرمودند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه ها امروز مهمترین وظیفه ی پرورش جوانان را در راستای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب دارند گفت: دانشگاه ها می بایست با رهنمودهای مقام معظم رهبری و بهره گیری از فرمایشات ایشان نسبت به مهم شمردن نقش نهادهای مختلف آموزشی، علمی ، پژوهشی و فرهنگی در تربیت و پرورش جوانان به دنبال تدوین سند عملیاتی بیانیه گام دوم در راستای اهداف نظام باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به نقش کلیدی جوانان در چله دوم انقلاب

لزوم توجه به نقش کلیدی جوانان در چله دوم انقلاب