مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-29سياسي

لزوم بسیج امکانات در آزمون سراسری/سلامت آزمون بهتر از گذشته خواهد بود


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: تجربیاتی که در گذشته است و بسیج امکاناتی که وجود داشته و رعایت پروتکل ها چیزی که آمارها نشان می دهد بحث ابتلا و بیماری را در بحث کنکور و آزمون های جمعی و سراسری نداشتیم.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: تجربیاتی که در گذشته است و بسیج امکاناتی که وجود داشته و رعایت پروتکل ها چیزی که آمارها نشان می دهد بحث ابتلا و بیماری را در بحث کنکور و آزمون های جمعی و سراسری نداشتیم.

مهرداد ویسکرمی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با برگزاری کنکور سراسری و نگرانی های خانواده ها، اظهار کرد: سال گذشته چندین دوره آزمون کنکور، دکترا و ارشد برگزار کردیم و کارنامه موفقی در این زمینه داریم.

وی ادامه داد: تجربیاتی که در گذشته است و بسیج امکاناتی که وجود داشته و رعایت پروتکل ها چیزی که آمارها نشان می دهد خیلی بحث ابتلا و بیماری را در بحث کنکور و آزمون های جمعی و سراسری نداشتیم.

ویسکرمی تأکید کرد: کد ملی افراد وجود دارد می توان به صورت کلی و موردی نظرسنجی کرد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با تجربه ای که وجود دارد خانواده ها باید در عین حال که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، مواظب باشند برای خود و فرزندانشان جو روانی خطرناکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بسیج امکانات در آزمون سراسری/سلامت آزمون بهتر از گذشته خواهد بود

لزوم بسیج امکانات در آزمون سراسری/سلامت آزمون بهتر از گذشته خواهد بود