مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-29بين الملل

مصائب ترامپ برای پنس تمامی ندارد


معاون رییس جمهوری سابق آمریکا همچنان روابط بی حاشیه ای با جمهوری خواهان طرفدار ترامپ ندارد و آینده سیاسی او در هاله ای از ابهام است.

این جمهوری خواهان از او می خواستند تا نتایج انتخابات 2020 را مردود اعلام کند.

- معاون رییس جمهوری سابق آمریکا همچنان روابط بی حاشیه ای با جمهوری خواهان طرفدار ترامپ ندارد و آینده سیاسی او در هاله ای از ابهام است.

این جمهوری خواهان از او می خواستند تا نتایج انتخابات 2020 را مردود اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، پایگاه طرفداران دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا در داخل حزب جمهوری خواه همچنان مانع سفت و سختی مقابل مایک پنس، معاون وقت ترامپ به شمار می روند همانها که از او می خواستند نتایج آرای الکترال را برای انتخابات 2020 تایید نکند.

مایک پنس به تازگی حضور پر رنگی داشته است و ماه آتی هم می خواهد در کنار دیگر چهره های سرشناس جمهوری خواه در نشستی در آیوا شرکت کند.

اما آینده سیاسی پنس به دلیل امتناع از پذیرش خواسته دونالد ترامپ به منظور پیروز اعلام کردن او در انتخابات در رقابت مقابل جو بایدن پیچیده شده است.

گرچه این تصمیم با استقبال چهره های دموکرات و جمهوری خواه مواجه شد، اما صدای اعتراض جبهه راستگرای حزب جمهوری خواه را درآورد و اگر او بخواهد سه سال دیگر برای کمپین ریاست جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصائب ترامپ برای پنس تمامی ندارد

مصائب ترامپ برای پنس تمامی ندارد