مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 10:202021-06-29سياسي

راه اندازی کسب و کارهای نوین در اولویت کار کمیته امداد ایلام است


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: سرعت بخشیدن به روند توانمندسازی مددجویان با راه اندازی کسب و کارهای نوین و دانش بنیان در اولویت کار کمیته امداد ایلام است.

- ، قنبر موسی نژاد در آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد ایلام و دانشگاه آزاد عنوان کرد: در ادامه برنامه ها و سیاست های توانمندسازی برای مددجویان و سرعت بخشیدن به این مهم توسعه کسب و کارهای نوین در بین خانواده های دارای استعداد شغلی توسعه کسب و کارهای نوین در اولویت قرار گرفته است.

وی بیان کرد: به همین خاطر با هدف استفاده از توان و ظرفیت مراکز علمی و دانشگاهی استان همکاری های تنگاتنگی با این دستگاه ها را در دستور کار قرار داده ایم که امضاء تفاهم نامه با دانشگاه آزاد ایلام در همین راستا است.

وی، شناسایی استعدادهای شغلی مددجویان در راستای توانمندسازی آنان را از برنامه های مهم حوزه اشتغال کمیته امداد برشمرد و گفت: در سال های گذشته اقدامات مهمی توسط کمیته امداد و با همکاری شرکت ها و موسسات دانش بنیان انجام گرفته و چند استارت آپ نیز در این زمینه برگزار شده است.

موسی نژاد اضافه کرد: هدف از این استارت آپ ها شناسایی، آموزش و هموار کردن مسیر شغلی خانواده ها بوده تا در نهایت منجر به تجاری سازی و کسب ثروت برای خانواده های مددجو و توانمندسازی آنان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کسب و کارهای نوین در اولویت کار کمیته امداد ایلام است

راه اندازی کسب و کارهای نوین در اولویت کار کمیته امداد ایلام است