مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 10:502021-06-29بين الملل

خشم عربستانی ها از ساعت طلای وزیر خارجه سعودی


انتشار عکسی از وزیر خارجه عربستان با یک ساعت مچی گران قیمت، موجب خشم مردم این کشور شد که در دوره شیوع کرونا و قرنطینه با بحران های متعددی مواجه شدند.

- انتشار عکسی از وزیر خارجه عربستان با یک ساعت مچی گران قیمت، موجب خشم مردم این کشور شد که در دوره شیوع کرونا و قرنطینه با بحران های متعددی مواجه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت سعودی لیکس، یک سایت عکسی از فیصل بن فرحان بن عبدالله، وزیر خارجه عربستان را منتشر کرده که در دستش یک ساعت مچی گران قیمت دیده می شود.

این ساعت مچی از برند پتک فیلیپ مدل G5146 ساخته شده از طلای سفید و دارای تقویم و تاریخ بوده و 150 هزار ریال عربستان قیمت دارد.

انتشار این عکس موجب خشم گسترده شهروندان عربستانی شد که از فقر و محرومیت در رنج بوده و از مالیات های دولتی شکایت دارند.

در واقع سیاست های سخت اقتصادی شامل افزایش مالیات ها، بحران کرونا و افزایش نرخ بیکاری به طور کلی جامعه عربستان را خسته و فرسوده کرده است.

قوانین مربوط به قرنطینه که با شیوع ویروس کرونا در این کشور اجرا شدند، پیامدهای متعددی برای جوانان عربستانی داشته و زندگی و شغل آنها را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

در این میان با وجود افزایش پنج تا 15 درصدی مالیات ها در ژوییه گذشته، یارانه دولتی شهروندان کاهش یافت و شوک جدیدی به آنها وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم عربستانی ها از ساعت طلای وزیر خارجه سعودی

خشم عربستانی ها از ساعت طلای وزیر خارجه سعودی