مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 11:102021-06-29بين الملل

اشاره تلویحی روزنامه فرانسوی به حمایت بن سلمان از اسلام ستیزان


روزنامه معروف فرانسوی طی گزارشی تلویحا از نقش رژیم سعودی و ولی عهد آن در حمایت از گروه های افراطی اسلام ستیز پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روزنامه فرانسوی نوشت که پلیس را که حامل پول زیادی در فرودگاه شارل دوگل پاریس بود، دستگیر کرده است.

روزنامه معروف لوموند، نوشت که این دیپلمات نیم میلیون یورو پول نقد در کیف خود داشته و از فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز به فرودگاه شارل دوگل آمده بود که دستگیر شد.

نویسنده این گزارش، درباره دلیل حمل این مبلغ پول و جایی که قرار بود هزینه شود، می پرسد: آیا این مبلغ برای تامین گروه های افراطی اسلام ستیز است یا حقوق قاتلان اجیر شده یا یک رشوه برای خوب جلوه دادن وجهه بن سلمان؟ در ادامه این گزارش آمده است: مبلغ کشف شده، با دقت تمام در جیب های پلاستیکی قرار گرفته بود و با کش های پلاستیکی، محکم در داخل یک کیف عادی جاسازی شده بود.

پس از چند ساعت گفت وگو به صاحب این کیف پر از پول نقد اجازه داده شد تا با کلیه وسایلش به شهر نیس برود.

بر اساس این گزارش، مسافران در صورت حمل این مبالغ با باز نشر این گزارش، نوشت: در اقدامی تکان دهنده برای جهان اسلام ، پادشاهی سعودی از زعامت خود بر مسلمانان جهان عقب نشینی کرد و مسائل آنها را به حال خود رها کرد همان طور از حمایت از اسلام و پیامبر رح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشاره تلویحی روزنامه فرانسوی به حمایت بن سلمان از اسلام ستیزان

اشاره تلویحی روزنامه فرانسوی به حمایت بن سلمان از اسلام ستیزان