مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 11:152021-06-29سياسي

تاثیر جشنواره رسانه های دیجیتال بر افزایش امنیت فضای مجازی


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: یکی از دلایل مهم بروز جرایم و بزه دیدگی کاربران فضای مجازی، آگاهی نداشتن آن‎ها نسبت به فضای مجازی در نتیجه خلا ءهای محتوایی موجود در این محیط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی محمد رجبی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات امنیت در فضای مجازی به آموزش هایی باز می گردد که به جامعه داده نمی شود و بخش دیگری از آن به نبود زیرساخت های مناسب و در دسترس نبودن ابزارهای کمکی حفظ امنیت در فضای مجازی مرتبط است گفت: برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال با محور قرار دادن حوزه امنیت فضای مجازی و به خصوص امنیت کاربران می تواند در افزایش امنیت فضای مجازی با تکیه بر توسعه محتوا، توسعه آموزش ها و معرفی نرم افزارها و سخت افزارهای حفظ حریم خصوصی کاربران، مفید باشد.

علی محمد رجبی با بیان اینکه سواد رسانه ای و سواد دیجیتال از نیازمندی های اساسی جامعه ما است، برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال را در هم افزایی فعالان سواد رسانه ای و سواد دیجیتال به خصوص در حوزه کسب و کارها موثر دانست.

وی برگزاری چنین جشنواره هایی را باعث افزایش اطلاعات عمومی مردم از فضای مجازی کشور عنوان کرد و افزود: معرفی محصولات و ابزارهای استاندار حوزه های فضای مجازی، سواد رسانه ای و سواد دیجیتال مانند کنترل والدین، کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر جشنواره رسانه های دیجیتال بر افزایش امنیت فضای مجازی

تاثیر جشنواره رسانه های دیجیتال بر افزایش امنیت فضای مجازی