مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 11:152021-06-29ورزشي

مدال برنز مسابقات کشتی ساحلی کشور بر گردن جوان لارستانی


جوان لارستانی توانست به عنوان تنها مقام آور تیم استان فارس در مسابقات کشتی ساحلی بزرگسالان کشور جایگاه سوم را از آن خود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، تنها مقام تیم استان فارس در مسابقات کشتی ساحلی بزرگسالان کشور را جوان لارستانی کسب کرد و توانست عنوان سوم این پیکارها را بدست آورد.

محمدرضا عسکرپور جوان لارستانی که در ترکیب تیم استان فارس در این رقابت ها شرکت کرده بود، در دور اول علی مومیوند از استان البرز را با حساب 3 بر صفر شکست داد و در دیدار دوم نیز محمدمهدی خانکی از استان مرکزی را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد.

  این کشتی گیر لارستانی در دور سوم موفق شد تیمور گنجعلیا از استان قزوین که در این مسابقات موفق به شکست امید خدمتی عنوان دار چندین دوره کشتی آزاد بزرگسالان کشور شده بود را با حساب 3 بر صفر از پیش رو بردارد.

  عسکرپور در دیدار چهارم رقابتهای کشتی ساحلی بزرگسالان قهرمانی کشور در مقابل علی اکبر زرودی عنوان دار چندین دوره مسابقات قهرمانی ایران از استان مازندران قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی این مسابقه با حساب یک بر یک از حریف خود پیش بود بر اثر غافلگیری یک امتیاز از دست داد و با نتیجه نزدیک 2 بر یک شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال برنز مسابقات کشتی ساحلی کشور بر گردن جوان لارستانی

مدال برنز مسابقات کشتی ساحلی کشور بر گردن جوان لارستانی