مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 11:452021-06-29سياسي

جانمایی بیش از یک میلیون هکتار از اراضی ملی در همدان


همدان_معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: تا پایان سال 99 یک میلیون و 180 هزار و 605 هکتار از اراضی ملی و عمومی جانمایی شده و در شرف صدور سند تک برگی است.

- ، عباس نجفی در نشست خود به مناسبت هفته قوه قضاییه با اصحاب رسانه اظهار کرد: نزدیک به یک دهه است که معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در قوه قضاییه و به تبع آن در کل استان ها شکل گرفته است و هدف آن اجرای بند 5 اصل 156 قانون اساسی تحت عنوان پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه است.

وی ادامه داد: در همین راستا این معاونت 45 سرفصل برنامه را در طی سالهای اخیر پیگیری می کند، در کنار این مسئله قریب به 18 برنامه شورای فرهنگی اجتماعی کشور را که به استان ها محول شده است پیگیری می کند.

معاون پیشگیری، قضایی و اجتماعی دادگستری همدان افزود: از جمله این اقدامات طرح آموزش فرزندان آفتاب ویژه سربازان است که توسط کارگاه های متعدد و مربیان آموزشی دیده سبک زندگی ایرانی اسلامی و مهارت زندگی آموزش داده شده که حدوداً 25 کارگاه برگزار شده است و 615 نفر از سربازان آموزش دیده اند و همین طور طرح فرزندان آفتاب ویژه بسیجیان که قریب به 75 کارگاه برگزار شده است و 183 نفر در شهرستان های مختلف همدان آموزش دیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی بیش از یک میلیون هکتار از اراضی ملی در همدان

جانمایی بیش از یک میلیون هکتار از اراضی ملی در همدان