مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 11:502021-06-29سياسي

شفافیت در انتظار مدارس غیردولتی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرحی را تصویب کردند که هدف آن ساماندهی و شفافیت در مدارس غیردولتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در جلسه علنی امروز ( سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ، کلیات طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس غیر دولتی تصویب شد؛ طرحی که بنا بر توضیحات علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات پارلمان، با اجرایی شدن آن سامانه ای مستقر شده و مشخص می شود مدارس غیر انتفاعی چقدر پول می گیرند و در کجا صرف می شود.

منادی با تاکید بر اینکه هدف از این طرح ساماندهی مدارس غیر انتفاعی است گفت: مقام معظم رهبری دو مرتبه بعد از تشکیل مجلس یازدهم بر اصلاح امور آموزشی تاکید کردند؛در شرایط فعلی تعداد قابل توجهی از معلمان مدارس غیرانتفاعی عملا استثمار می شوند به طوری که برخی از مدارس مدارس به معلم چک می دهند و می گویند 3 میلیون بگیر و 2 میلیون را به برگردان! این قانون می تواند گام های خوبی در جهت بهبود حقوق معلمان مدارس غیر انتفاعی بردارد.

البته برخی از نمایندگان مجلس این طرح را برای حل مشکلات معلمان و مدارس کافی و جامع نداشتند؛ از جمله آن ها نصرالله پژمان فر رییس کمیسیون اصل نود است که گفت: علاوه بر پرداخت نامتناسب حقوق به معلمان ،مجوزهایی در آموزش و پرورش به عده ای از افراد خاص همسو با برخی از جریان های حاکم در این وزارت خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت در انتظار مدارس غیردولتی

شفافیت در انتظار مدارس غیردولتی