مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 12:252021-06-29اقتصادي

اهمیت پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان


استاندار قم با اشاره به ضرورت تداوم حمایت از تولید در استان تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به دنبال عملیاتی کردن شعار سال باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز کارگروه تسهیل و رفع در بخش صنعت، معدن و تجارت استان در سال جاری انجام شده و خوشبختانه این بخش از برنامه زمان بندی خود جلوتر است.

استاندار قم ادامه داد: در بخش کشاورزی استان هم فعالیت های خوبی صورت گرفته و البته پیشنهادهایی هم در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید در این بخش مطرح است که باید در جمع بندی ها لحاظ شود.

وی با بیان این که نظارت ها باید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تداوم داشته باشد خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه نشست امروز، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه نظارتی اصلی بر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نظارت دارد.

وی اضافه کرد: گزارش های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باید به صورت سه ماهه ارائه شود تا امکان بازخوردگیری مستمر از مصوبات وجود داشته باشد.

استاندار قم با ابراز رضایت از برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یادآور شد: با توجه به نامگذاری سال جاری به تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها لازم است تا عملیاتی سازی این شعار در کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان

اهمیت پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان