مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 12:552021-06-29سياسي

همکاری سپاه و کمیته امداد فارس برای حمایت از اشتغال


فرمانده سپاه فجر استان فارس از امضای تفاهم نامه ای با کمیته امداد(ره) این استان در راستای حمایت از 2000 طرح کسب و کار خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس از امضای تفاهم نامه ای با کمیته امداد(ره) این استان در راستای حمایت از 2000 طرح کسب و کار خبر داد.

سردار یدالله بوعلی، در حاشیه یک جلسه ویدئو کنفرانسی که با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور برگزار شد، گفت: این تفاهم نامه با هدف اشتغالزایی در فارس با رویکرد ایجاد و حمایت از 2 هزار طرح کسب و کارهای کوچک تا پایان امسال اجرایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، بوعلی با بیان اینکه تفاهم نامه بین سپاه فجر و کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس در بخش های پویش ایران مهربان، اجتماعی، خانواده و اشتغال منعقد شده است، افزود: برای این تفاهم نامه در بخش اشتغال بیش از 100 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

براساس این گزارش همچنین در این جلسه به پاس به تعامل و هماهنگی سپاه فجر و کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس و اجرای موفقیت آمیز پویش ایران همدل، لوح تقدیر از طرف سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی و و دکتر سید مرتضی بختیاری به فرمانده سپاه فجر و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سپاه و کمیته امداد فارس برای حمایت از اشتغال

همکاری سپاه و کمیته امداد فارس برای حمایت از اشتغال