مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 13:252021-06-29فرهنگي

«دختر موشرابی» رمان عاشقانه نویسنده مشهدی در بستر تاریخ دویست ساله ایران


رمان «دختر موشرابی» به نویسندگی محمد حسین زاده که به تازگی منتشر شده و پیش فروش آن آغاز شده است، داستانی عاشقانه است که در بستر تاریخ دویست ساله ایران روایت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، رمان دختر موشرابی به نویسندگی محمد حسین زاده به تازگی منتشر شده و پیش فروش آن آغاز شده است، این رمان داستانی عاشقانه است که در بستر تاریخ دویست ساله ایران روایت شده و از دخترانی می گوید که گاهی پرچمدار و گاهی قربانی ساده اندیشی ها و فریب خوردن ها بوده اند.

محمد حسین زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره این اثر خود گفت: در این کتاب هشت برهه تاریخی را مورد بررسی قرار داده ام که از زمان انعقاد قراردادهای گلستان و ترکمانچای شروع شده و به تحولات اخیر کشور ختم می شود.

نویسنده کتاب دختر موشرابی در خصوص ایده نوشتن این کتاب اظهار کرد: سال های گذشته در دبیرستان ها به واسطه درس آمادگی دفاعی در مدارس حضور پیدا می کردم و در مورد تاریخ سیاسی و احوالات اجتماعی کشور با دانش آموزان گفت وگو می کردم، احساس کردم خلأ جدی نسبت به آنچه در دویست سال گذشته بر کشور ما رفته وجود دارد و نسل جدید با این اتفاقات بیگانه هستند.

وی بیان کرد: رسانه های خارجی که بر علیه کشور ما فعالیت می کنند باعث تحریف تاریخ می شوند، در داخل کشور نیز مطالعه تحولات تاریخی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دختر موشرابی» رمان عاشقانه نویسنده مشهدی در بستر تاریخ دویست ساله ایران

«دختر موشرابی» رمان عاشقانه نویسنده مشهدی در بستر تاریخ دویست ساله ایران