مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 13:452021-06-29سياسي

گزارشی از یک تودیع و معارفه سینمایی


با پایان ماموریت روح الله حسینی مدیرکل امور جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی، بابک رضایی به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شد.

- با پایان ماموریت روح الله حسینی مدیرکل امور جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی، بابک رضایی به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در برنامه ای که امروز 8 تیر ماه برگزار شد حسین انتظامی با تقدیر از زحمات روح الله حسینی گفت: بازخوردهایی که در این مدت از سینماگران و فعالان حوزه بین الملل درباره ایشان گرفتیم انصافا موجب افتخار سازمان سینمایی بود.

از آخرین اقدامات آقای حسینی که با همکاری با رائد فریدزاده انجام دادند، تفاهمنامه توسعه همکاری های سینمایی ایران با چین بوده است که مدت زیادی پیگیر آن بودند و بیماری کرونا آنرا به تاخیر انداخته بود.

اما با توجه به ظرفیت های بالای بازار چین که یک حرکت راهبردی برای سینمای ایران خواهد بود خوشبختانه به نتیجه رسید.

رییس سازمان سینمایی ادامه داد: همچنین کار ارزشمند و مشترک دیگر شورای بین الملل سازمان سینمایی بود که ضوابط را مشخص و منتشر کردند.

به خاطر ظرفیت پیش بینی پذیری که ما از شفافیت به دنبال آن هستیم که همه تکلیفشان را بدانند و اینکه ما از چه جشنواره هایی و از چه حضورهای بین المللی حمایت می کنیم و نوع انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از یک تودیع و معارفه سینمایی

گزارشی از یک تودیع و معارفه سینمایی