مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 13:552021-06-29سياسي

توقف اجرای ماده 27 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان


رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی گفت: توقف اجرای ماده 27 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از موازی کاری در حوزه کارشناسی جلوگیری می کند.

- ، علی اکبر بالاگر عصر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: پیگیری های طهماسب مظاهری رییس شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری و همکاران او به ویژه غلامرضا هوایی و توقف اجرای ماده 27 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان قابل تقدیر است.

وی افزود: تداخل در امور و موازی کاری یکی از مشکلات مطرح در ساختار اداری کشور است که متأسفانه در حوزه کارشناسی نیز قابل مشاهده بوده و در روند حل و فصل اصولی و نظام مند مشکلات حقوقی مردم و سازمان های مختلف ایجاد مشکل می کند.

مقام ارشد کارشناسی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: همکاری های تنگاتنگ و هدفمند کارشناسی و مهندسی در حوزه های مستقل تشکیلاتی و فقدان تداخل به ایجاد هم افزایی و بهبود امور منجر خواهد شد.

وی به ارتباط معنی دار کانون کارشناسان رسمی دادگستری و سازمان نظام مهندسی اشاره کرد و افزود: بسیاری از اعضای سازمان نظام مهندسی به عنوان کارشناس رسمی عضو کانون های کارشناسان رسمی دادگستری بوده و به ارائه خدمات مشغول هستند.

بالاگر تشریح کرد: موازی کاری در حوزه کارشناسی چیزی نیست که مطلوب باشد و در استان ما نیز موضوعیت ندارد و کانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف اجرای ماده 27 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

توقف اجرای ماده 27 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان