مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 14:352021-06-29بين الملل

سردار جلالی: داعش با چراغ سبز آمریکا از تسلیحات شیمیایی استفاده می کند


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آنهایی که سلاح های شیمیایی را تولید و دیکتاتورها را مجهز و مسلح می کنند در واقع هیتلرهایی هستند که هنوز هم در برخی کشورهای مدعی حقوق بشری زندگی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار غلامرضا جلالی، رییس پرداخت و ادامه داد: سالها پیش سفری برای زیارت حضرت زینب (س) به سوریه داشتیم.

در جوار حرم حضرت زینب (س) عراقی های مقیم دمشق نمایشگاه عکسی از حمله شیمیایی به شهر حلبچه برای زائرین حضرت زینب(س) برپا کرده بودند.

مردمی که برای  اولین بار این تصاویر را می دیدند به شدت منقلب شده بودند.

واقعیت این است؛ آنهایی که پس از فاجعه از خیابان های حلبچه عبور کردند هیچگاه خاطره تلخ اجساد زن و مرد، کودکان، جوانان و سالمندانی که در جای جای شهر روی زمین افتاده بودند فراموش نخواهند کرد.

  هیتلرها هنوز هم در برخی کشورهای مدعی حقوق بشر زندگی می کنند وی با بیان اینکه آنهایی که سلاح های شیمیایی را تولید و دیکتاتورهایی مثل صدام را مجهز و مسلح می کنند در واقع هیتلرهایی هستند که هنوز هم در برخی کشورهای مدعی حقوق بشری زندگی می کنند، متذکر شد: اگر دنیا می خواهد به موضوع امنیت و ایمنی انسانها فکری کند و ریشه استفاده از هر نوع سلاح شیمیایی علیه مردم چه نظامی و چه غیرنظامی را بخشکاند باید دادگاهی تشکیل بدهد و متهمان و مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: داعش با چراغ سبز آمریکا از تسلیحات شیمیایی استفاده می کند

سردار جلالی: داعش با چراغ سبز آمریکا از تسلیحات شیمیایی استفاده می کند