مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 15:052021-06-29اقتصادي

درآمد 12 میلیارد تومانی آموزش و پرورش از فروش املاک


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال 99 آموزش و پرورش استان اردبیل از فروش املاک 12 میلیارد تومان منابع به دست آورده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال 99 آموزش و پرورش استان اردبیل از فروش املاک 12 میلیارد تومان منابع به دست آورده است.

احمد ناصری 8 تیر در جلسه مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش به صورت ویدئوکنفرانس در اردبیل اظهار کرد: یک هزار و 800 میلیارد تومان درآمد اختصاصی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری بوده که به دلیل شرایط کرونایی این منابع درآمدی کاهش یافته است.

وی مصوبه شورای آموزش و پرورش استان را در تعیین سهم منابع استانی آموزش و پرورش یادآور شد و تصریح کرد: امیدواریم امسال با اختصاص اعتبار مناسب این سهم به میانگین 10 درصد کشور برسد تا جبران کاستی های گذشته انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به فرآیند ثبت نام دانش آموزان و ثبت کمترین اعتراض ها و شکایات اولیا دانش آموزان در فرآیند ثبت نام را یادآور شد و گفت: ثبت نام دانش آموزان در پایه اول ابتدایی به اتمام رسیده و در پایه هفتم در حال انجام است.

ناصری با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان در مقاطع میان دوره ای الزامی نیست، افزود: خود مدیران مدارس ثبت اطلاعات را در این زمینه انجام می دهند و نیازی به مراجعه حضوری در میان پایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 12 میلیارد تومانی آموزش و پرورش از فروش املاک

درآمد 12 میلیارد تومانی آموزش و پرورش از فروش املاک