مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 16:052021-06-29سياسي

قدرت نظامی آمریکا رو به زوال است/مسدودسازی رسانه ها از سر استیصال


عبدالعلی علی عسکری در مراسم اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی بیان کرد انتخابات اخیر آمریکا نشان دهنده افول قدرت نظامی و منطقه ای آمریکاست.

- به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با شعار عدالت رسانه ای و آزادی بیان با حضور مدیران رسانه های عضو این اتحادیه، کارشناسان سیاسی و مسئولان فرهنگی و به طور هم زمان در تهران، بغداد، بیروت، غزه، کابل، استانبول و صنعا از صبح سه شنبه هشتم تیر در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما آغاز به کار کرد.

این اجلاس یک روزه، عصر امروز به کار خود پایان داد.

علی عسکری در دهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی گفت: تشکیل اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی آرایش رسانه ای ارزشمندی در مقابل رسانه های استکباری به وجود آورد و هم اکنون شاهد اثرگذاری بیش از پیش آن هستیم.

رییس رسانه ملی در این اجلاس با اشاره به زمان شکل گیری اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی گفت: این اتحادیه از زمان تشکیل تاکنون از نهالی کوچک به درختی تنومند تبدیل شده، به طوری که امروز با 228 عضو در 33 کشور با 22 زبان مختلف فعالیت می کند و ما به این رشد و بالندگی افتخار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نظامی آمریکا رو به زوال است/مسدودسازی رسانه ها از سر استیصال

قدرت نظامی آمریکا رو به زوال است/مسدودسازی رسانه ها از سر استیصال