مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 16:452021-06-29حوادث

شهرک صنعتی اشتغال بهبودیافتگان اعتیاد در البرز ایجاد می شود


دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که گل و شیشه در مدارس، عطاری ها، آرایشگاه های زنانه رخنه کرده است.

- ایسنا/البرز دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که گل و شیشه در مدارس، عطاری ها، آرایشگاه های زنانه رخنه کرده است.

سردار سید جعفر حسینی در نشست مطبوعاتی روز سه شنبه هشتم تیرماه اظهار کرد: طرح ایجاد شهر پاک برای نخستین بار در کشور از طرف استان البرز ارائه شده و در مرحله مطالعه قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در صورت تصویب این طرح، این مجموعه در مساحت 105 هزار متر مربع در کنار آرامستان بهشت علی ( ع) احداث می شود.

وی با بیان اینکه احداث این شهر حدود 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، توضیح داد: در فاز اول این شهر شاهد ایجاد کمپ ماده 16 با حداکثر ظرفیت 3500 نفر خواهیم بود.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز اضافه کرد: در فاز دوم شاهد راه اندازی کمپ ماده 15 و در فاز سوم هم شهرکی صنعتی برای ایجاد اشتغال برای معتادین ایجاد می شود.

سردار حسینی گفت: با توجه به اینکه بیش از 90 درصد معتادین متجاهر به نوعی از سمت خانواده طرد می شوند و از سوی آنها پذیرشی ندارند، با مشکل مسکن مواجه هستند به همین دلیل برنامه ریزی شده در فاز چهارم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی اشتغال بهبودیافتگان اعتیاد در البرز ایجاد می شود

شهرک صنعتی اشتغال بهبودیافتگان اعتیاد در البرز ایجاد می شود