مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 16:552021-06-29حوادث

احتکار روغن خودروهای سنگین در اصفهان


رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف انبار حاوی 78 هزار لیتر روغن خودروهای سنگین احتکار شده در عملیات ماموران این پلیس خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، کامران ریاحی اظهار داشت: در پی کمبود روغن خودروهای سنگین دربازار که باعث به وجود آمدن نوسانات در قیمت این کالا شده و مشکلاتی را برای دارندگان این نوع خودروها به وجود آورده بود ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بلافاصله بررسی موضوع و برخورد با محتکران این روغن ها را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در ادامه با اشرافیت بالا و اقدامات هوشمندانه ماموران، 2 انبار بزرگ در حاشیه شهر اصفهان که تعداد زیادی روغن خودروهای سنگین در آنها دپو شده بود، شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی از آنها بازرسی به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، موجودی انبارها نیز در سامانه جامع انبارهای اداره صنعت و معدن و تجارت ثبت نشده بود، اظهار داشت: در این عملیات 78 هزار لیتر روغن خودروهای سنگین احتکار شده، کشف شد.

ریاحی خاطر نشان کرد: در این رابطه 2 نفر که با هدف سودجویی و فروختن اجناس با قیمت بالاتر اقدام به احتکار روغن ها کرده بودند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتکار روغن خودروهای سنگین در اصفهان

احتکار روغن خودروهای سنگین در اصفهان