مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 17:052021-06-29بين الملل

ورود نخستین محموله ترانزیت خارجی به پایانه ریلی آستارا


مدیرکل گمرک آستارا، از ورود محموله 16 واگنی کاغذ به گمرک آستارا خبر داد و گفت: برای نخستین بار یک محموله از مبدا کشور فنلاند به مقصد کشور هند از طریق پایانه ریلی گمرک آستارا جابجا می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل گمرک آستارا، از ورود محموله 16 واگنی کاغذ به گمرک آستارا خبر داد و گفت: برای نخستین بار یک محموله از مبدا کشور فنلاند به مقصد کشور هند از طریق پایانه ریلی گمرک آستارا جابجا می شود.

کریم رسولی در گفت وگوی ویژه خبری شبکه باران، از ورود محموله کاغذ به گمرک آستارا خبر داد و اظهار کرد: یکی از آرزوهای دیرینه منطقه آستارا راه اندازی ترانزیت خارجی از طریق کریدور شمال - جنوب بود که خوشبختانه این مهم امروز تحقق یافت.

وی افزود: برای نخستین بار یک محموله از مبدا کشور فنلاند به مقصد کشور هند از طریق پایانه ریلی گمرک آستارا و سپس کریدور شمال - جنوب جابجا می شود.

مدیرکل گمرک آستارا، با اشاره به عدم اتصال راه آهن رشت - آستارا، عنوان کرد: این جابجایی به صورت حمل مرکب بوده و محموله مذکور از آستارا تا پایانه ریلی رشت به صورت زمینی جابجا خواهد شد.

رسولی، محموله مذکور را شامل 32 واگن دانست که 16 واگن آن امروز وارد آستارا شده است و خاطرنشان کرد: ارزش این محموله 535 هزار یورو با تناژ 563 تن است که محموله بسیار سنگینی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود نخستین محموله ترانزیت خارجی به پایانه ریلی آستارا

ورود نخستین محموله ترانزیت خارجی به پایانه ریلی آستارا