مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 17:252021-06-29سياسي

دولت آقای روحانی داشتن مسکن را برای جوانان به یک آرزو تبدیل کرد


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بی توجهی در دولت های یازدهم و دوازدهم به بخش مسکن موجب شد قیمت ها به یکباره بالا کشید به گونه ای که داشتن مسکن برای جوانان به یک آرزو تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام روحانی نژاد شامگاه امروز در جلسه هیأت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان کردستان اظهار کرد: مسئله مسکن نیاز اولیه همه انسان هاست و در فرهنگ ما ایرانی ها کسی که چهار دیواری داشته باشد می تواند آبرومندانه زندگی کند.

وی تصریح کرد: ساخت مسکن برای انسان های که فاقد مسکن هستند از اهمیت زیادی برخوردار است و جز ضرورت ها بوده و در اولویت بنیاد مسکن هم قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: به هر میزان از عمر با برکت انقلاب طی شده شرایط در این حوزه سخت تر می شود به ویژه در صورت نگرفت به گونه ای که رییس جمهور هم در این زمینه از مردم عذرخواهی کرد.

حجت الاسلام روحانی نژاد خاطرنشان کرد: این بی توجهی ها موجب شد که قیمت ها به یکباره بالا کشید به گونه ای که داشتن مسکن برای جوانان به یک آرزو تبدیل شده است.

وی افزود: امیدواریم دولت آینده با توجه به شعارهایی که داده اند بتوانند با برنامه ریزی دقیق، علمی و هدفمند بخشی از آلامی که امروز ملت ما درگیر آن هستند را بکاهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آقای روحانی داشتن مسکن را برای جوانان به یک آرزو تبدیل کرد

دولت آقای روحانی داشتن مسکن را برای جوانان به یک آرزو تبدیل کرد