مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 17:452021-06-29بين الملل

سردار جلالی: کشورهای اروپایی ظاهراً متمدن در باطن خوی حیوانی دارند


آمریکا و کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر به خاطر عدم برخورد با کسانی که شهر سردشت و حلبچه را بمباران شیمایی کردند در جنایت رژیم بعث شریکند.

- آمریکا و کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر به خاطر عدم برخورد با کسانی که شهر سردشت و حلبچه را بمباران شیمایی کردند در جنایت رژیم بعث شریکند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به جنایات برخی کشورهای اروپایی در تسلیح رژیم بعث به تسلیحات شیمیایی گفت: آنهایی که سلاح های شیمیایی را تولید و دیکتاتورها را مجهز و مسلح می کنند در واقع هیتلرهایی هستند که هنوز هم در برخی کشورهای مدعی حقوق بشری زندگی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در چهارمین همایش ملی پدافند شیمیایی اظهار داشت: آمریکا و کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر به خاطر عدم برخورد با کسانی که شهر سردشت و حلبچه را بمباران شیمایی کردند و قریب چند هزار نفر از مردم و البته رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند در جنایت رژیم بعث شریکند.

وی ادامه داد: برخی کشورهای اروپایی ظاهرا متمدن و در باطن دارای خوی حیوانی که سلاح ها و تکنولوژی شیمیایی را به سران رژیم بعث دادند و آنها را مجهز کردند در این جنایت همدست صدام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: کشورهای اروپایی ظاهراً متمدن در باطن خوی حیوانی دارند

سردار جلالی: کشورهای اروپایی ظاهراً متمدن در باطن خوی حیوانی دارند