مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 18:402021-06-29اجتماعي

پیش بینی بارش های رگباری توام با رعدوبرق برای نیمه شمالی خراسان رضوی


بارش های رگباری توام با رعدوبرق در نواحی مستعد بارش تگرگ با احتمال آبگرفتگی و سیلاب برای نیمه شمالی به ویژه مناطق واقع در نوار شمالی خراسان رضوی پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای هشدار سطح زرد را اعلام کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی؛ از اواخر وقت فردا چهارشنبه 00/04/09 استان تحت تأثیر سامانه ناپایدار جوی و جریانات مرطوب شمالی قرار می گیرد که پیامد آن افزایش ابرناکی، وقوع بارش های رگباری توام با رعدوبرق در نواحی مستعد بارش تگرگ و همچنین با توجه به تغییرات گرادیان فشار افزایش شدت وزش باد خواهد بود، لذا با توجه به این وضعیت هشدار شماره 12 مرکز پیش بینی این اداره کل با سطح زرد ارائه می گردد.

توصیف ناپایداری مورد انتظار: - وقوع بارش های رگباری توام با رعدوبرق در نواحی مستعد بارش تگرگ با احتمال آبگرفتگی و سیلاب برای نیمه شمالی به ویژه مناطق واقع در نوار شمالی استان.

- وزش باد شدید توأم با گردوخاک، با احتمال بروز خسارت در سطح استان منطقه اثر: الف: بارش های رگباری توام با رعدوبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ به ویژه نیمه شمالی استان ب: وزش باد در غالب نقاط استان اثرات مخاطره: بروز خسارت به سبب وزش باد شدید، احتمال آبگرفتگی وسیلاب به سبب رگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش های رگباری توام با رعدوبرق برای نیمه شمالی خراسان رضوی

پیش بینی بارش های رگباری توام با رعدوبرق برای نیمه شمالی خراسان رضوی