مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 18:502021-06-29اقتصادي

وقتی ایرلاین ها در روز روشن گرانفروشی می کنند!


طی روزهای گذشته ایرلاین های داخلی دست به دست هم داده تا قیمت پروازهای داخلی را تا هر دامنه ای که دوست دارند، افزایش دهند و به نظر می رسد دستور و هشدار وزیر راه وشهرسازی و مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری هم برایشان اهمیتی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آبان ماه سال گذشته بود که با درخواست ایرلاین ها، شورای عالی هواپیمایی کشوری با افزایش 10 درصدی قیمت بلیت هواپیما برای پروازهای داخلی نسبت به جدول نرخی اعلام شده در خرداد ماه همین سال موافقت کرد و مصوب کرد تا محدودیت حداقل قیمت ها را هم از این نرخ نامه حذف کند.

اما به نظر می رسد شرکت های هواپیمایی قانع به این وضعیت نبودند و طی روزهای گذشته اقدام به افزایش قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی کردند، جالب تر اینکه به نظر می رسد، تقریبا همه ایرلاین های داخلی در این افزایش قیمت همصدا و هماهنگ هستند.

البته در همین ایام مسئولان مختلفی درباره این اتفاق اظهار نظر کرده و نسبت به اصلاح این قیمت ها هشدار داده اند اما به نظر می رسد همچنان گوش شنوایی برای این هشدارها وجود ندارد.

چرا که محمد اسلامی –وزیر راه و شهرسازی- در همان روزهای نخست افزایش قیمت، این حرکت را غیر قانونی خواند و خواستار اصلاح سریع قیمت بلیت هواپیما شد و در همین راستا مسئولان مختلف سازمان هواپیمایی کشوری نیز اعلام کردند که قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی ایرلاین ها در روز روشن گرانفروشی می کنند!

وقتی ایرلاین ها در روز روشن گرانفروشی می کنند!