مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 19:052021-06-29اقتصادي

هشدار اوپک درباره ریسک انواع جهش یافته کرونا برای بازار نفت


دبیرکل اوپک و کارشناسان اعلام کردند تقاضای جهانی برای نفت در نیمه دوم سال 2021 بهبود قوی پیدا خواهد کرد با این حال نسبت به تهدید روند احیا از سوی انواع جدید ویروس کرونا هشدار دادند.

- دبیرکل اوپک و کارشناسان اعلام کردند تقاضای جهانی برای نفت در نیمه دوم سال 2021 بهبود قوی پیدا خواهد کرد با این حال نسبت به تهدید روند احیا از سوی انواع جدید ویروس کرونا هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوپک و متحدانش روز پنج شنبه دیدار می کنند و منابع و ناظران بازار پیش بینی می کنند وزیران این گروه درباره تسهیل بیشتر محدودیت عرضه از اوت به بعد بحث کنند.

ناظران اوپک پیش بینی کرده اند این گروه تولیدش را در اوت ممکن است بیش از یک میلیون بشکه در روز یا 500 هزار بشکه در روز افزایش دهد یا حتی سطح تولیدش را بدون تغییر نگه دارد.

منابع آگاه در اوپک پلاس به رویترز اظهار کردند هیچ تصمیم واحد یا توصیه ای در نشست روز سه شنبه کارشناسان اوپک پلاس مطرح نشد.

اوپک پلاس اکنون قصد دارد نشست کمیته نظارتی مشترک وزیران را اول ژوییه (10 تیر) یک روز دیرتر از برنامه ریزی قبلی برگزار کند.

محمد بارکیندو، دبیرکل اوپک در دیدار کارشناسان اوپک پلاس که به کمیته فنی مشترک معروف است، اعلام کرد انتظار می رود تقاضا در سال 2021 به میزان شش میلیون بشکه در روز رشد کند که پنج میلیون بشکه در روز آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار اوپک درباره ریسک انواع جهش یافته کرونا برای بازار نفت

هشدار اوپک درباره ریسک انواع جهش یافته کرونا برای بازار نفت