مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 02:202021-06-29اقتصادي

بی توجهی به پروتکل ها موج بعدی کرونا را رقم می زند


استاندار زنجان با اشاره به شیوع ویروس دلتا در استانهای جنوبی کشور گفت: نباید به رنگ بندی کرونایی توجه کرد شاخص های ارائه شده هشدار می دهد که مردم باید بیش از گذشته پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند درحالیکه حضور گسترده در پارکها و مراکز دیگر با بی تفاوتی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به اینکه میزان پی سی آر کرونایی در شهرستان هایی مانند ابهر ایجرود، خدابنده و خرمدره افزایشی است، افزود: اگر توجه جدی برای کنترل بیماری در این شهرستان ها وجود نداشته باشد بطور قطع این مناطق، با مشکل مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه درصورت بی توجهی به پروتکل های بهداشتی کرونایی از هفته های آینده دچار مشکل خواهیم شد، اضافه کرد:در زمان حاضر مراکز سلامت چهار برابر ظرفیت خود بار بیماری را تحمل می کنند و اگر فشارها افرایش یابد، این مراکز دچار مشکل می شوند و به دنبال آن، فشار بر بیمارستان ها به مراتب افزایش خواهد یافت.

حقیقی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی استان کنترل شبانه را در ساعات اعلام شده جدی تر اجرا کند، ادامه داد: استان موافق تعطیلی بوستان ها نیست، اما رعایت پروتکل ها در این مراکز باید مورد توجه جدی شهروندان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به پروتکل ها موج بعدی کرونا را رقم می زند

بی توجهی به پروتکل ها موج بعدی کرونا را رقم می زند