مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 02:552021-06-29اقتصادي

حذف رمز بیش از 700 کارت هوشمند سوخت در منطقه زنجان


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از حذف رمز بیش از 700 فقره کارت هوشمند سوخت در سه ماهه نخست سال جاری در سطح این منطقه خبر داد.

- حمید حبیبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: علاوه بر برنامه ریزی در راستای تأمین و توزیع به موقع سوخت مورد نیاز بخش های مختلف مصرف به عنوان رسالت اصلی شرکت، نظارت بر انجام مطلوب ارائه خدمات کارت هوشمند سوخت به مراجعین با جدیت تمام انجام می شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 700 فقره کارت هوشمند سوخت در منطقه حذف رمز شده است.

وی با اشاره به تکریم مراجعین و رعایت حقوق شهروندی افزود: در سال 1399 بیش از 3 هزار و 800 فقره کارت هوشمند سوخت حذف رمز شده و برای بیش از 9 هزار نفر درباره مسائل مربوط به کارت هوشمند سوخت از قبیل نحوه درخواست و پیگیری کارت هوشمند سوخت، کارت های جامانده در جایگاه، اطلاعات مربوط به سهمیه خودروها و مسائل مربوطه، راهنمایی لازم توسط کارشناسان منطقه انجام شده است.

حبیبی ادامه داد: علاوه بر پاسخگویی نواحی سه گانه منطقه، تعداد 15 باب دفتر خدمات پلیس +10 نیز در سطح استان آماده ارائه سایر خدمات کارت هوشمند سوخت نظیر اعلام مفقودی و درخواست کارت سوخت المثنی، استعلام، پیگیری و مسائل مربوط به آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف رمز بیش از 700 کارت هوشمند سوخت در منطقه زنجان

حذف رمز بیش از 700 کارت هوشمند سوخت در منطقه زنجان