مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 03:002021-06-29پزشكي

ارتقاء درجه اعتبار بخشی بیمارستان قائم(عج) اسدآباد به درجه یک


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ارتقاء درجه اعتبار بخشی بیمارستان قائم(عج) این شهرستان به درجه یک خبر داد.

- ارتقاء درجه اعتبار بخشی بیمارستان قائم(عج) اسدآباد به درجه یک ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ارتقاء درجه اعتبار بخشی بیمارستان قائم(عج) این شهرستان به درجه یک خبر داد.

ایرج صالحی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در چهارمین دوره اعتبار بخشی بیمارستان های کشور، پس از ارزیابی کشوری و تأیید وزارت متبوع در تازه ترین ارزیابی وزارت بهداشت از بیمارستان قائم(عج)، درجه اعتبار بخشی این بیمارستان برای اولین بار به درجه یک، ارتقاء پیدا کرد.

وی با بیان اینکه از زمان تأسیس بیمارستان تا کنون که حدود 13 سال می گذرد، بیمارستان موفق به کسب این درجه نشده است، افزود: بیمارستان ها برای اخذ گواهینامه درجه یک باید در سه مؤلفه اصلی مدیریت و رهبری، مراقبت و درمان، رعایت حقوق گیرنده خدمت، نمره لازمه را کسب کنند که در این رابطه بیمارستان قائم(عج) با کسب نمره لازم درسه مؤلفه فوق با حضور بازرس وزارت بهداشت در این مرکز و ارزیابی تمامی واحدها به تفکیک موفق به کسب این درجه شد.

صالحی درادامه بابیان اینکه امکان واکسیناسیون در منزل برای افرادی که قادر به مراجعه به مرکز واکسیناسیون نیستند، فراهم شده است تصریح کرد: افراد بالای 70 س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء درجه اعتبار بخشی بیمارستان قائم(عج) اسدآباد به درجه یک

ارتقاء درجه اعتبار بخشی بیمارستان قائم(عج) اسدآباد به درجه یک