مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 03:452021-06-30حوادث

کشفیات مواد مخدر در زنجان 23 درصد رشد دارد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان از کشف 500 کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان خبر داد و گفت: کشفیات مواد مخدر در زنجان 23 درصد رشد دارد.

- ، سرهنگ سعید بابایی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان از کشف بیش از 500 کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان طی سه ماه سالجاری خبر داد و گفت: این میزان کشفیات در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 11 درصد رشد دارد.

وی اظهار کرد: طی سه ماه سالجاری هم 700 طرح پاکسازی و مقابله با مواد مخدر در استان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان انجام گرفته است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: طی این بازه زمانی تریاک بیشترین کشفیات مواد مخدر در استان زنجان را به خود اختصاص داده است.

بابایی از دستگیری بیش از 800 قاچاقچی مواد مخدر در استان طی سه ماه سال جاری در استان زنجان خبر داد و ابراز کرد: استان زنجان در زمینه میزان آلودگی به مواد مخدر، جزو استان های آخر است.

وی با بیان اینکه طرح پاکسازی در شهرک شهید رجایی شهر زنجان و حسین آباد ابهر به صورت گسترده اجرا می شود، تصریح کرد: در سالجاری مقابله و مبارزه با مواد مخدر با جدیت توسط پلیس اجرا می شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان بر لزوم مراقبت و کنترل رفت و آمد فرزندان تاکید کرد و گفت: خانواده ها باید شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشفیات مواد مخدر در زنجان 23 درصد رشد دارد

کشفیات مواد مخدر در زنجان 23 درصد رشد دارد