مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-30ورزشي

سندرم داد بی قرار


مدت هاست طرفداران فوتبال به هر شکلی که ممکن است با گذاشتن پست ها و استوری های جدی، با متلک، با ساختن کلیپ های شوخی و راه های دیگری که به ذهن شان می رسد نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرخی گزارشگران تلویزیون انتقاد می کنند اما مثل همیشه برای صداوسیما تنها چیزی که ارزش ندارد نظر مردم است.

- مدت هاست طرفداران فوتبال به هر شکلی که ممکن است با گذاشتن پست ها و استوری های جدی، با متلک، با ساختن کلیپ های شوخی و راه های دیگری که به ذهن شان می رسد نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرخی گزارشگران تلویزیون انتقاد می کنند اما مثل همیشه برای صداوسیما تنها چیزی که ارزش ندارد نظر مردم است.

جالب این که خود این گزارشگران هم با این که صد درصد نظر مردم را می دانند و به عنوان مثال خود عباس قانع حتما هزاران بار سوژه شدنش را دیده، تلاشی برای بهترشدن انجام نمی دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: خدای من گل سوم برای کرواسی زده میشه! گل سوم برای کرواسی زده میشه! سه - سه مساوی! ماریو پاشالیچ! ماریو پاشالیچ! معجزه وار کرواسی برمی گرده به این مصاف! خدای من! چه هجومی! تیم زلاتکو دالیچ چگونه بازگشت به این بازی؟! این ارسال! این سر! تمام! تمام! سه - سه مساوی! ماریو پاشالیچ! تک تیراندازی که اومد و بازی رو مساوی کرد! چه سانتر دقیقی! انگار نقاله به پاش بود! درست روی سرش! این لمس توپ! جای بحثی نبود! ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرم داد بی قرار

سندرم داد بی قرار