مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 04:002021-06-30اقتصادي

کمبود نیرو داریم و بیکار فراوان؛ جوانان بیکار هتل ها را نمی شناسند


مدیر یکی از هتل های بزرگ یزد به بیان مشکلات صنعت هتلداری ایران پرداخت و نبودن فضای آموزش، تبلیغات و جذب نیرو را مهمترین مشکلات این صنعت در ایران دانست.

- کمبود نیرو داریم و بیکار فراوان؛ جوانان بیکار هتل ها را نمی شناسند ایسنا/یزد مدیر یکی از هتل های بزرگ یزد به بیان مشکلات صنعت هتلداری ایران پرداخت و نبودن فضای آموزش، تبلیغات و جذب نیرو را مهمترین مشکلات این صنعت در ایران دانست.

فرزاد ابراهیم زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن گلایه از سانسور مشکلات توسط مدیران گزینشی در سیستم دولت، اظهار کرد: متاسفانه مشکلات صنعت هتلداری در شرایط کنونی گسترده تر شده اما در حالی مدیران پای یک میز جمع می‎شوند که با سانسور و مطرح کردن گزینشی مشکلات، صورت مسئله را پاک می کنند.

وی با بیان این که نبود بستری برای تبلیغات از مهمترین مشکلات صنعت هتلداری ایران است، گفت: باور کردنی نیست که در مراسم ها و برنامه ها، تجلیل از هتل ها و هتلداران باید با صرف پول و هزینه انجام شود در حالی که در همه دنیا تشویق و ترغیب از راهکارهای حمایت از بخش خصوصی است.

این مدیر از بی اعتنایی به ظرفیت هتل ها در کشورمان اشاره کرد و گفت: همواره توسعه اشتغال، کمک به تولید ملی، توسعه فرهنگ و رفع مشکلات مردم از سوی مدیران مطرح می‎شود اما به بسترهای موجود برای رفع این مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیرو داریم و بیکار فراوان؛ جوانان بیکار هتل ها را نمی شناسند

کمبود نیرو داریم و بیکار فراوان؛ جوانان بیکار هتل ها را نمی شناسند