مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 04:202021-06-30حوادث

برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری 16 معتاد متجاهر توسط مأمورین کلانتری 11 شهدا ملایر خبر داد و گفت: مأمورین این یگان در راستای جمع آوری و برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر با تلاش میدانی مؤثر و اعزام گشت های هدفمند در پاتوق ها و مکان های حضور معتادان متجاهر .

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری 16 معتاد متجاهر توسط مأمورین کلانتری 11 شهدا ملایر خبر داد و گفت: مأمورین این یگان در راستای جمع آوری و برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر با تلاش میدانی مؤثر و اعزام گشت های هدفمند در پاتوق ها و مکان های حضور معتادان متجاهر و بلامکان مرحله دیگری از اجرای این طرح را به مرحله اجرا در آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی اظهارکرد: در همین راستا با هماهنگی دستگاه قضایی، تعداد 16 نفر معتاد کارتن خواب و کارتن خواب توسط مأمورین دستگیر و تحویل کمپ ماده 16 شهرستان همدان شدند.

وی تصریح کرد: جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان و پاکسازی نقاط آلوده از جمله مطالبات مهم شهروندان ملایری از نیروی انتظامی است و پلیس با همکاری مجدانه دستگاه قضایی این طیف افراد مخل نظم و آرامش عمومی را که بیشتر جرائم خُرد به سبب وجود آنها رقم می خورد را جمع آوری و تحت تعقیب قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر در ملایر

برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر در ملایر