مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-30سياسي

توافق برای انتصاب بیاتیان به عنوان شهردار آینده اراک شایعه است


منتخب دوره ششم شورای شهر اراک گفت: منتخبین ششمین دوره شورای شهر اراک درباره انتصاب آقای بیاتیان به عنوان شهردار اراک هیچ صحبت و توافقی نکرده اند و این خبر شایعه ای بیش نیست.

- ، پیمان عین القضاتی شب سه شنبه در گفتگوی مجازی در بستر کلاب هاوس با عنوان شورای ششم شهر اراک، باید و نبایدها با بیان اینکه بعد از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی مردم به شعارها و وعده انقلاب در مدیریت شهری نرسیده اند، اظهار کرد: آنچه در دوره ششم شورای شهر اراک به طور جد دنبال می شود تغییر رویکرد مدیریت شهری از عمران محور به اجتماع محور است.

وی ادامه داد: در دوره های مختلف مدیریت شهری اراک از پرداختن به روح شهر که همان شهروندان است غفلت کرده است در واقع حال شهر اراک خوب نیست و در دوره ششم اراک شهرداری اراک از شهرداری عمران محور به شهرداری اجتماع محور تبدیل شود.

ایجاد شهری با نشاط در دور ششم شورای شهر اراک با جدیت دنبال می شود منتخب دوره ششم شورای شهر اراک تصریح کرد: بنا بر اعلام مراجع رسمی استان مرکزی بالاخص شهر اراک در حوزه نشاط اجتماعی در پایین ترین سطح ممکن قرار دارد، به همین خاطر در دور ششم شورای شهر اراک ایجاد شهری با نشاط با جدیت دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق برای انتصاب بیاتیان به عنوان شهردار آینده اراک شایعه است

توافق برای انتصاب بیاتیان به عنوان شهردار آینده اراک شایعه است