مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-30پزشكي

تا اوایل هفته آینده وضعیت نطنز زرد می شود


با توجه به روند کاهشی کرونا در نطنز که از هفته قبل آغاز شده است انتظار داریم تا اوایل هفته آینده وضعیت شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا زرد شود.

- ایسنا/اصفهان فرماندار نطنز گفت: با توجه به روند کاهشی کرونا در نطنز که از هفته قبل آغاز شده است انتظار داریم تا اوایل هفته آینده وضعیت شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا زرد شود.

رمضانعلی فردوسی در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت نطنز از نظر شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: از پنجشنبه هفته گذشته تا کنون روند ابتلا به ویروس کرونا در نطنز کاهشی شده است، اما هنوز در وضعیت نارنجی هستیم.

وی افزود: محدودیت های کرونایی را در این مدت تشدید کردیم و نظارت ها را روی مشاغل گروه های یک و 2 افزایش دادیم و مرحله به مرحله از صنوف بازرسی شد.

از ساعت 22 به بعد نیز تردد در سطح شهر ممنوع است و از ورود خودروهایی که از شهرهای نارنجی و قرمز هستند به شهر جلوگیری می کنیم.

فرماندار نطنز گفت: اگر این خودروها برگ تردد داشته باشند ورود آنان به نطنز مشکلی ندارد، اما اگر نداشته باشند با جریمه مواجه می شوند.

دوربین های مدار بسته نیز پلاک خودروهای غیر بومی را ثبت می کنند و بعد از چند روز برگه جریمه آنان از طریق پیامک ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا اوایل هفته آینده وضعیت نطنز زرد می شود

تا اوایل هفته آینده وضعیت نطنز زرد می شود