مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:152021-06-30سياسي

رییس جمهور: منافقین مزدوران کشورهای غربی در حادثه هفتم تیر بودند


حسن روحانی با اشاره به حادثه هفتم تیر گفت: این توطئه، توطئه ای جهانی علیه ایران بود و کشورهای بزرگ غربی در این طراحی حضور داشتند و منافقین به عنوان مزدوران آنها وارد عمل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور صبح امروز (چهارشنبه)در جلسه هیات دولت با اشاره به سالگرد واقعه هفتم تیر و شهادت شهید آیت الله مدیریت کرد.

روحانی با اشاره به فضای سال 1360 گفت: شهید بهشتی آن قدر مظلوم بود که در جلسات خصوصی نمی شد از او تعریف کرد و او مظلوم غیرقابل دفاع بود و جو را آن قدر مسموم کرده بودند که هیچ کس جرات دفاع از بهشتی را نداشت.

وی با تاکید بر علم، دانش و دقت و در نظر گرفتن احکام الهی و بی طرفی و قانون بدون وابستگی به احزاب و گروه ها در قوه قضاییه گفت: باید برای قضات امکانات فراهم کنیم و گزارش قاضی بر مبنای گزارشین ضابطینی هست که ارائه می دهند و گزارش ضابط پایه پرونده هست و بعد هم گزارش هایی است که کارشناسان می دهند و در حکم قاضی نقش دارند و برای ما مهم است که جمهوری اسلامی ایران یک قوه قضاییه ای داشته باشد که شهید بهشتی بنیانگذار آن باشد.

ادامه دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: منافقین مزدوران کشورهای غربی در حادثه هفتم تیر بودند

رییس جمهور: منافقین مزدوران کشورهای غربی در حادثه هفتم تیر بودند