مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-30سياسي

توضیح درباره ارسال پیامک به مشمولان غایب/ تخفیف در مجازات سربازان فراری


سرباز فراری آن دسته از کارکنان وظیفه هستند که در حین خدمت بیش از 15 روز غیبت کرده باشند؛ این افراد اگر برای رسیدگی به فرار خود بازگردند یا دستگیر شوند به دو صورت به پرونده شان رسیدگی می شود.

- سرباز فراری آن دسته از کارکنان وظیفه هستند که در حین خدمت بیش از 15 روز غیبت کرده باشند؛ این افراد اگر برای رسیدگی به فرار خود بازگردند یا دستگیر شوند به دو صورت به پرونده شان رسیدگی می شود.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اعمال تخفیف در مجازات سربازان فراری گفت: برخی از دستگاه های دولتی بخشنامه های اجرایی را در خصوص حقوق سربازان اجرا نکرده اند، ان شاءالله از ماه های آتی به شکل منظم حقوق را پرداخت می کنند.

امیر غلامرضا رحیمی پور رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفت وگو با ایلنا درباره ارسال پیامک به مشمولان غایب گفت: تعدادی مشمول غایب در کشور داریم که خودشان را برای اعزام به خدمت معرفی نکرده و در شمول غیبت هستند.

سازمان نظام وظیفه به صورت دوره ای به این مشمولان غایب از طریق ارسال پیامک اخطار می دهد تا در خصوص تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: برخی از این افراد ممکن است به دلایلی از غیبت خود مطلع نباشند و ممکن است تصور کنند که هنوز فرصت داشته و غیبت سربازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح درباره ارسال پیامک به مشمولان غایب/ تخفیف در مجازات سربازان فراری

توضیح درباره ارسال پیامک به مشمولان غایب/ تخفیف در مجازات سربازان فراری