مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:302021-06-30بين الملل

آمریکا فروش بلیط هواپیما برای بلاروس را ممنوع کرد


دولت آمریکا در واکنش به فرود اجباری هواپیمای رایان ایر و دستگیری منتقد بلاروسی در مینسک، فروش بلیط رفت و برگشت هواپیما به این کشور اروپایی را ممنوع کرده است.

- دولت آمریکا در واکنش به فرود اجباری هواپیمای رایان ایر و دستگیری منتقد بلاروسی در مینسک، فروش بلیط رفت و برگشت هواپیما به این کشور اروپایی را ممنوع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این دستور جدیدترین واکنش دولت واشنگتن به اقدامات الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهوری بلاروس علیه معترضان حامی دموکراسی در این کشور است که به پیروزی به گفته مخالفان همراه با تقلب وی در انتخابات ریاست جمهوری اوت 2020 اعتراض دارند.

اما وی اتهام تقلب را نمی پذیرد.

آمریکا و اتحادیه اروپا از به رسمیت شناختن پیروزی لوکاشنکو در این انتخابات امتناع می کنند و تحریم هایی را علیه مقام های ارشد این کشور وضع کرده اند.

وزارت حمل و نقل آمریکا در بیانیه ای با ممنوعیت فروش بلیط هوایی رفت و برگشت به بلاروس اعلام کرد: وزارت خارجه آمریکا متوجه شده که ممنوعیت و محدودیت سفر بین آمریکا و بلاروس در پی فرود اجباری خط هوایی رایان ایر در مینسک و دستگیری منتقد بلاروسی به نفع سیاست خارجی واشنگتن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا فروش بلیط هواپیما برای بلاروس را ممنوع کرد

آمریکا فروش بلیط هواپیما برای بلاروس را ممنوع کرد